Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Wednesday, December 22, 2010

Afifa tu dari benih siapa? Azmin Ali atau Anwar Ibrahim.....

Kenapa setanan boleh lantik kekasih awal dan akhir dia Shamsidar Taharin isteri Azmin memegang jawatan yg tinggi dalam Phileo Allied Bank tanpa perlu pergi ke pejabat cuma seminggu sekali sebagai halwa penyedap dan kadangkala sampai dua minggu tak payah ke office dengan gaji puluhan ribu dan kereta mewah AUDI ketika itu plat no WEU 64 beserta driver sekali, iaitu Azizan Abu Bakar?

Checklah dengan Phileo Allied Bank betul ke tak, fitnah ke tak? Itu tak termasuk dengan puluhan juta saham tiap kali saham baru di lancarkan. Tunggu.........akan dipaparkan tak lama lagi. Bawak bertenang nanti ada tersembur nasi pulak. Apapun kita menanti dengan penuh takzim dari pihak SPRM menyiasat segala bukti yg telah diserahkan oleh Anuar Shaari.

Hai Shida, Shida imej islam hanya tercipta selepas kes meletup di mahkamah, nak tunjuk alimlah konon padahal tuhan je yg tau, sebelum tu, huh kau lah yg paling seksi bergaya dan mengoda, berkali-kali dia (Shida) melafazkan kepada saya berasa bangga yg amat sangat walaupun telah beranak dua ketika itu, tapi Timbalan Perdana Menteri syok setengah mati kat dia. TPM tau mana dia tak kemaruk, dan dia selalu complain kat saya, abang saya Azmin membosankan. Sememangnya hubungan mereka suami isteri amat-amat dingin tidak bercakap di antara mereka, kecuali di khalayak umum atau cuma yg melibatkan anak-anak kerana Azmin memang sayang pada anak-anak.

Kalau mcm tu lah dia memerintah negara, suka-suka hati ambik kekasih kerja dengan imbuhan yg amat-amat lumayan, kalau 100 lovers mcm mana, mampus bangkrap negara mcm tu. Tun M bekerja berhempas pulas majukan negara seawal 7.30 pagi dah masuk pejabat. Setanan ni senang senang dia je bagi kekasih jawatan tinggi tanpa perlu bekerja dengan hanya menjual diri, mampus kiamat.

Bangun pukul 14, pergi blow rambut, gi spa, gi high-tea, gi shopping, tengok fashion show, tengok konsert, kuka kaki, kuka kaki,tapi hidup mcm tuan puteri.................taubatlah makhluk-makhluk munafik ni.

Kenapa Aljuburin hantar Azmin al konon ambik kursus sains politik ke apa jadah ke di London selama 6 bulan, di Oxford Universiti tak silap. Ketika zaman asyuk masyuk angau bercinta, zaman pening lalat semata-mata nak bercengkerama dengan si Shidah tiap minggu di rumah Azmin di Bukit Mas, Taman melawati, kau datang sembunyi-sembunyi tak guna pihak polis selaku pengiring Timbalan Perdana Menteri. Apa ingat aku tak tau. Kak Ton si org gaji lah spy aku. Tiap kali kau datang, dia akan bagi tau aku, katanya, si haramjadah tu dah mai dok merapu dua orang kat tingkat bawah. Rumah banglo Azmin di Bukit Mas tu agak sunyi di lereng bukit dan 3 tingkat, so kalau berada di tingkat bawah memang agak sunyi, sesuailah si setanan bercengkerama dengan isteri orang.

Oh Ya dalan situasi lain, Kak Ton juga ada pernah bagi tau kau sering mandikan Fifa masa tu masih baby. Salinkan pampers, pakaikan bedak, apa ke jadah kau tak de kerja lain ke sebagai Timbalan Perdana Menteri. Sibuk dtg nak mandikan baby, masalah rakyat berjuta di luar sana yg masih tak selesai. Kalau Obama pun buat mcm kau gi mandikan baby macam mampus Amerika di bedil dek Iran. ha ha lawak pulak Kak Kiah ni, mcm tu nak jadi pemimpin ISLAM MADANIIIIIIIIIIIII , AIR MANIIIIIIII, kah kah, kah. Jawab lah kau dengan tuhan yeop, kata Zulkifli Nordin.

Hey Nuar, kalau kau tu bukan pemimpin dan kau tak rosakkan keluarga aku, aku tak kisah. Lantak kau lah. Kau berjawablah dengan Tuhan. Tapi bila kau menawarkan diri nak jadi pemimpin, maka satu tanggungjawab besar dan berat untuk ku pikul bagi menentang kemungkaran dan penipuan kepada rakyat yg tak berdosa, terutamanya para ulamak yg masih ramai tak mau membuka mata dan minda.

Aku berjiwa patriotik. Aku lebih sayang bangsa dan negara dari kehancuran kerakusan kau yg tidak bermaruah dan bermoral. Sampaikan abang aku yg baik pun Azmin suatu ketika dulu, kau rosakkan sampai dah tak nampak jalan pulang. Sampai semua titik hitam dosa penuh di dada. Gelap gulita Azmin dah buta dengan nafsu dunia.

Mana aku tak marah, dan wajib aku bangkit semula, kalau kau orang semua dah bertaubat, tak fitnah org yg melampau, sampai jadi hina, siapalah aku untuk tidak memaafkannya, sedangkan nabi pun ampunkan umatnya. I can just forgive n forget walaupun parut luka masih ada. But u all too much, hancurkan Islam, hancurkan Melayu, hancurkan negara, aku berdosa sampai mati kalau tak membetulkan keadaaan ini. Pembohongan n fitnah yg amat-amat dahsyat. Penipuan dah jadi mainan hidup. Kemungkaran dah jadi ulam makanan, nafsu rakus dah melonjak ke tahap syaitan, so I have to put a full stop, tanda noktah di atas segala hipokrasi.

So Min pls faham, I am not against u to be a leader, but aku menentang kemungkaranmu. Pls Min baliklah pada Allah. Kalau kau nak maki aku dengan 1001 satu perkataaan kesat pun tak pe aku terima sebagai adik, tapi jangan sampai mempersendakan Allah.


Cabutan dari : The Untold Stories of Anwar and Azmin


Mahkamah Tinggi di sini hari ini diberitahu, kesan tompokan air mani yang ada pada tilam yang dirampas polis di pangsapuri Tivoli Villas, adalah kepunyaan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Shamsidar Taharin, isteri bekas setiausaha sulitnya, Mohd Azmin Ali. Ahli Kimia di Jabatan Kimia, Lim Kong Boon berkata beliau membuat kesimpulan itu berdasarkan kepada ujian DNA yang dibuat ke atas air mani dan contoh darah Anwar serta Shamsidar.
Berita Harian Khamis 31 Disember 1998 12 Ramadan 1419
KUALA LUMPUR 28 Okt. 1999 - Bekas Penolong Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM), Datuk Abdul Murad Khalid, mengaku memperkenalkan seorang lelaki Cina bernama Tong Kooi Ong juga terlibat dalam memberi bantuan kewangan kepada Anwar.

Tong ialah Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Phileo Allied Berhad, sebuah syarikat yang tersenarai di papan utama BSKL. Phileo Allied Bank berada di bawah kawalan Tong.


Anwar mengarahkan Tong supaya mengambil Shamsidar Taharin dan seorang lagi yang bernama Rahman bekerja dengan banknya.

Shamsidar ialah isteri kepada Azmin Ali, bekas Setiausaha Sulit kepada Anwar.

Kata Abdul Murad: "Adalah diketahui dengan meluas bahawa Shamsidar dibayar gaji yang tinggi dan disediakan dengan sebuah kereta dan pemandu dan pada kebanyakan masa dia tidak perlu pergi bekerja."



Polis wajar siasat Anwar mengenai anak Shamsidar


Semenjak kebelakangan ini, timbul beberapa penulisan mengenai anak bungsu pasangan Azmin Ali-Shamsidar Mohd Taharim merupakan benih Mantan-Banduan-Salahguna-Kuasa Anwar “Mat King Leather” Ibrahim.

Anwar telah dikatakan mengarahkan Azmin untuk ‘menipu’ mengenai sampel darah anak bungsu Shamsidar, apabila diperintah oleh Mahkamah.

Dalam perbicaraan kes salahguna-kuasa sepuluh tahun lampau, surat Ummi Halfida Ali dan kenyataan dalam buku Khalid Jafri “50 Dalil Kenapa Anwar Tidak Layak Menjadi PM” mengenai anak bungsu Shamsidar merupakan benih dari Anwar dan bukan suaminya Azmin, menjadi bahan bukti dalam Mahkamah. Oleh demikian, Mahkamah telah mengarahkan siasatan DNA keatas kanak kanak tersebut.

Walaupun DNA telah membuktikan sebaliknya, cara sampel darah kanak kanak tersebut diambil adalah diragui. Dipercayai, Azmin telah pergi ke doktor terus dengan membawa anak tersebut dengan tujuan mengambil sampel darah tanpa melalui Polis (yang sepatutnya memantau proses ini). Polis gagal mengesahkan bahawa sampel darah yang diambil ialah dari anak yang didakwa sebagai dari hubungan Anwar-Shamisdar. Pegawai Penyiasat Kanan kes tersebut SAC 1 Musa Hassan (kini IGP) telah memberi keterangan mengenai ini yang dianggap meragukan itu dalam Mahkamah. Ada kemungkinan Azmin telah ber’pakat’ dengan doktor yang mengambil sampel darah kerana samada doktor itu sedar sampel darah yang diambil itu merupakan anak yang betul itu juga diragui.

Sekiranya ini dakwaan mengenai anak bungsu Shamsidar ini benar, maka pihak Polis wajar sekali lagi meminta, (kemungkinan melalui proses Mahkamah) agar Azmin mengulangi siasatan DNA bagi kanak kanak tersebut. Ini kerana kali ini doktor yang membuat siasatan itu mesti menentukan sampel darah diambil sendiri (bukan sebagaimana siasatan DNA lepas dimana Azmin datang kepada doktor yang menyiasat dan membawa anak tersebut terus tanpa melalui Polis) dan diperhatikan saksi pendakwaan dan/atau pihak Mahkamah.

Ini amat penting untuk menentukan Anwar tidak berbohong (manipulasikan bahan keterangan kes Mahkamah – dengan kerjasama Azmin Ali) semasa perbicaraan kerana isu ‘Anak Shamsidar ialah benih Anwar’ merupakan bahan penting dalam kes tersebut, yang bermula apabila Azmin membuat laporan Polis mengenai buku Khalid Jaffri “50 Dalil” tersebut. Ini juga amat penting sebagai rujukan dalam kes sumbang seks-liwat kedua yang Anwar “Mat King Leather” Ibrahim bakal harungi yang perbicaraan dijangka bermula 25 Januari ini.

Untuk rekod, Ketua-Pembangkang-tanpa-keahlian-parti Anwar “Drama King” Ibrahim dijatuhkan hukuman 6 tahun penjara kerana salahguna kuasa mengarahkan Cawangan Khas Polis DiRaja Malaysia ‘mengunakan kekerasan’ untuk mendapatkan penafian (retraction) Umi Halfida berkenaan surat beliau kepada Perdana Menteri ketika itu Tun Dr. Mahathir Mohamad mengenai salahlaku seksual Anwar, termasuk perbuatan bersekedudukan dengan isteri Azmin Ali, Shamsidar Mohd. Taharim sehingga melahirkan seorang bayi perempuan. Hukuman ini telah dirayu sehingga Mahkamah Persekutuan dimana Anwar gagal untuk membebaskan diri. Hari ini, Anwar ialah dan masih lagi seorang mantan banduan kes jenayah.

The "thirteen million plus Ringgit" guy rambles….

Terima kasih P@nji

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. ((((((((((((DANA GHAIB)))))))))))))))))
    Pesugihan Instant 5 MILYAR
    Mulai bulan ini (January 2016) Kami dari padepokan mengadakan program pesugihan Instant tanpa tumbal,
    serta tanpa resiko. Program ini kami khususkan bagi para pasien yang membutuhan modal usaha yang cukup besar,
    Hutang yang menumpuk (diatas 1 Milyar), Adapun ketentuan mengikuti program ini adalah sebagai berikut :
    Mempunyai Hutang diatas 1 Milyar
    Ingin membuka usaha dengan Modal diatas 1 Milyar
    dll
    Syarat :
    Usia Minimal 21 Keatas
    Berani Ritual (apabila tidak berani, maka bisa diwakilkan kami dan tim)
    Belum pernah melakukan perjanjian pesugihan ditempat lain
    Suci lahir dan batin (wanita tidak boleh mengikuti program ini pada saat datang bulan)
    Harus memiliki Kamar Kosong di rumah anda


    Proses :
    Proses ritual selama 2 hari 2 malam di dalam gua
    Harus siap mental lahir dan batin
    Sanggup Puasa 2 hari 2 malam ( ngebleng)
    Pada malam hari tidak boleh tidur
    Biaya ritual Sebesar 10 Juta dengan rincian sebagai berikut :
    Pengganti tumbal Kambing kendit : 5jt
    Ayam cemani : 2jt
    Minyak Songolangit : 2jt
    bunga, candu, kemenyan, nasi tumpeng, kain kafan dll Sebesar : 1jt
    Prosedur Daftar Ritual ini :
    Kirim Data sesuai KTP
    Format : Nama, Alamat, Umur, Nama ibu Kandung, Weton (Hari Lahir), PESUGIHAN 5 MILYAR
    Kirim ke nomor ini AKI DARMO
    DI NO < 082-310-142-255 >

    SMS Anda akan Kami balas secepatnya
    Maaf Program ini TERBATAS hanya untuk beberapa Orang saja..?ANDA PENGEN CEPAT KAYA MELALUI JALAN PESUGIHAN TUYUL DAN ANDA JUGA BISA MENANG MELALUI ANGKA-ANGKA TOGEL 2D 3D 4D 5D 6D.7D ATAU 12 ANGKA INSAH ALLAH DI JAMIN TEMBUS
    >>>>>KISAH NYATA DARI SAYA-- http://sporttoto4d.blogspot.co.id


    ReplyDelete

Popular Posts

About Me

My photo
Seorang Melayu Muslim yang dapat membezakan antara kehidupan seribu tahun lampau dengan kehidupan hari ini dan kini tinggal di daerah dan negeri di mana keturunan bukan Melayu menguasai politik, ekonomi, hartanah dan pendidikan.

Blog Archive

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP