Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Monday, March 28, 2011

Wartawan 'Harakah' & 'Malaysiakini' sahkan video yang berzina dengan China Doll itu adalah Anwar Ibrahim sendiri

rbf
Wartawan harakah (kiri) bersama rakannya
Mengikut cerita wartawan Harakah berkenaan yang juga kawan kepada Papa Gomo memang benar beliau telah menonton video tersebut pada hari Isnin lepas di Carcosa Seri Negara.

Beliau yakin 100 % lelaki dalam video berkenaan adalah Anwar Ibrahim. Tidak mungkin video itu dipalsukan kerana katanya ianya dirakam dari empat sudut.

Saya tanya dia, "habis itu kenapa Harakah tidak laporkan yang betul"?

Jawabnya, "saya hanya pekerja bro, yang menentukan bos dan itu semua adalah politik".

Dalam hati saya berkata, "parti yang mendakwa sebagai parti islam pun menipu juga ke"?

Katanya lagi, tiga orang teratas dalam harakah semuanya telah dipegang oleh Anwar Ibrahim dan sudah tentu mereka hanya melaporkan berita mengikut selera Anwar.

Fuhhhhh, papa Nurul Izzah memang hebat. Bukan hanya hebat di ranjang, malah hebatnya sehingga boleh menguasai Harakah yang dimiliki oleh Pas. Tidak mustahil satu hari nanti, Pas akan dikuasai oleh Anwar. Sekarang pun sudah kelihatan tanda-tanda ke arah itu.

Mengikut wartawan Harakah itu, wartawan Malaysiakini juga menonton video berkenaan dan cakap benda yang sama kepada beliau, iaitu lelaki dalam video itu adalah Anwar Ibrahim.

Katanya dari sudut mana Johari Abdul kata itu bukan Anwar beliau pun tidak tahu melainkan pembohongan semata-mata.

Jadi, apa kita nak kata lagi? kalau wartawan Harakah dan Malaysiakini pun kata itu Anwar Ibrahim, kita nak kata bukan lagi?

DENGAN IHSAN : Ruang Bicara Faisal

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

About Me

My photo
Seorang Melayu Muslim yang dapat membezakan antara kehidupan seribu tahun lampau dengan kehidupan hari ini dan kini tinggal di daerah dan negeri di mana keturunan bukan Melayu menguasai politik, ekonomi, hartanah dan pendidikan.

Blog Archive

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP