Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Thursday, October 13, 2011

Bangkok 12.01.2011 @ 6 pm - 7 pm : Adakah Anwar Ibrahim melakukan perkara ini???



Lukman Moidin dalam dalam blognya "ada menyebut" sesuatu mengenai perbuatan Anwar Ibrahim yang telah jauh menyimpang dari ajaran Islam namun dia tidak pula memperincikan perbuatan tersebut.

Ianya telah disiarkan pada bulan Jun tahun ini.


Anwar VS Eskay, Siapa tumbang, Siapa bimbang?

Jumaat, 17 Jun 2011

BAHAYA ANWAR

Dato SK juga sungguh-sungguh mengatakan kepada kami “U ingat tarikh ini - 12 Januari 2011, di antara jam 6 hingga 7 (waktu Thailand), di mana DSAI berada ketika di Bangkok? Saya menyaksikan sesuatu yang sangat-sangat dahsyat yang tidak selayaknya dilakukan oleh seorang yang mengaku dirinya Islam”. Saya pun bukannya alim sangat tetapi apa yang DSAI lakukan dalam masa sejam tersebut benar-benar membuat saya terfikir bagaimana pemimpin yang cukup menjengkelkan ini akan menjadi ketua negara? Saya tak bermaksud untuk menjelaskan kejadian yang ‘diluar jangkauan’ ini, tetapi sejahat-jahat kita sebagai manusia mungkin ada dosa besar yang Allah SWT akan ampunkan jika kita bertaubat".


dan ini mungkin jawapannya..............


GEMPAR! ANWAR KE THAILAND UNTUK JUMPA BOMOH BESAR LAUKHON?



Aku mendapat maklumat daripada sumber yang sangat kukuh, bahawa video seks Anwar di Thailand yang sebahagian kecilnya dipaparkan semalam, sebenarnya mengandungi satu lagi babak yang paling menggemparkan!

Dalam babak tersebut, Anwar bersama-sama seorang sami yang terkenal di Bangkok bernama Laukhon telah berbomoh dengan cara Buddha atas tujuan menyelamatkan Anwar daripada kes liwatnya. Anwar di dalam babak tersebut dilihat memegang sejenis tangkal dan diminta berdoa di hadapan patung Buddha dengan penuh khusyuk dan tawadduk.

Sepanjang perbicaraan Anwar Ibrahim, beberapa orang bomoh termasuklah seorang bomoh Orang Asli dan seorang bomoh Punjabi tidak pernah miss untuk datang serta berada di galeri orang awam. Dalam perbicaraan kes liwat yang pertama dulu pun, bomoh-bomoh itu jugalah yang ditagih khidmat.

Namun dengan fakta terbaru ini, cerita-cerita tentang gilanya Anwar Ibrahim kepada bomoh semakin sah dan nyata!

Baca seterusnya..... di sini

2 comments:

  1. Tanya orang siam ,siapa Anuar?
    Jawabnya: ONG BAK.

    ReplyDelete
  2. jangan kata macam tu nanti kamu kena cium kaki nwar untuk masuk surga sebagaimana sabda the holy father nicky.

    ReplyDelete

Popular Posts

About Me

My photo
Seorang Melayu Muslim yang dapat membezakan antara kehidupan seribu tahun lampau dengan kehidupan hari ini dan kini tinggal di daerah dan negeri di mana keturunan bukan Melayu menguasai politik, ekonomi, hartanah dan pendidikan.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP