Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Wednesday, September 25, 2013

Surat Mukhriz kepada Pak Lah 4 hari selepas keputusan PRU 2008


Click image to enlarge




Klik di sini untuk membaca berita penuh

2 comments:

  1. Mengapa perkara yg sama mukhriz tidak lakukan terhadap najib razak sedangkan prestasi bn dlm pru14 adalah jauh lebih buruk dan ini diakui sendiri oleh ayah mukhriz? Adakah kerana habuan yg diterima sedangkan menng di kedah adalah kerana perpecahan dan perbalahan sesama pas? Isunya : mengapa mukhriz double standard dan munafiq??

    Cubalihat, mukhriz memilih utk bertanding naib presiden bukannya mkt sedangkan ketika rebut ketua pemuda pun, mukhriz adalah yg tercorot. Apa jasa mukhriz kpd umno dan orang melayu selama jadi timbalan menteri dan menteri besar ini? Umno dan melayu tidak mahu pemimpin munafiq yg masih lagi di tatang dan di pegang tangannya oleh bapaknya!! Apakah mukhriz berani melepaskan segala jawatan jika pd pru14 nanti prestasi bn kedah merosot wp bn masih berkuasa di kedah? Mukhriz kena jawab ini dan juga perjelaskan mengapa bertanding naib presiden? Bapanya sendiri di penghujung pemerintahannya ditolak oleh ramai orang melayu malahan bapaknya lah satu satunya perdana menteri dan presiden umno yg fiharamkan turun berkempen pd setiap pilihanraya kecil keran bencinya orang kpd bapaknya. Dan pd 1999 pun bapaknya tak melepaskan jawatan meskipun prestasi bn lebih buruk dpd 1994. Malulah mukhriz menjadi pemimpin munafiq.

    ReplyDelete
  2. Apa le punya comment. Kalau ada orang beri pendapat walaupun hahikatnya benar tapi di kait-kaitkan dengan isu-isu tak relevan. Macam mana melayu nak maju weh.

    ReplyDelete

Popular Posts

About Me

My photo
Seorang Melayu Muslim yang dapat membezakan antara kehidupan seribu tahun lampau dengan kehidupan hari ini dan kini tinggal di daerah dan negeri di mana keturunan bukan Melayu menguasai politik, ekonomi, hartanah dan pendidikan.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP