Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Thursday, March 3, 2011

Doa Laknat Dari Kaum PAS Untuk Blogger2 UMNO Di Hadapan Kaabah

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada pembaca-pembaca Malaysiawaves sekelian.

Tulang Besi tidak mengupdate blog untuk jangkamasa semingu sebelum ini kerana Tulang Besi pergi menunaikan umrah di Mekah.

Peluang mengerjakan umrah telah digunakan Tulang Besi untuk membuat SUMPAH LAKNAT kepada blogger-blogger UMNO kerana perbuatan mereka menyebarkan fitnah yang melampau.

Di hadapan Kaabah serta di Bukit Safa dan Marwa, Tulang Besi telah mengungkapkan:

Ya Allah, Tuhan Semesta Alam, Kau turunkan bala Mu kepada blogger2 UMNO seperti Papa Gomo , Parpu Kari , Ruang Bicara Faizal dsbnya yang telah sewenangnya melakukan Qazaf, berdusta dan menghina hukum Mu.

Ya Allah, di hadapan Kaabah Mu, aku memohon supaya kau menurunkan bala bencana ke atas mereka seperti bala yang Kau pernah turunkan kepada kaum Nabi Nuh dan kaum Nabi Lut. Aminn!!!

Tulang Besi meminta para pembaca sekelian turut mengucapkan doa yang sama serta mengaminkannya.

Di bawah, adalah gambar Kaabah yang terbaru untuk tatapan para pembaca sekelian

Abdul Rahman Abdul Talib @ Tulang Besi @ Malaysia Waves
Wednesday, March 2, 2011

Untuk mengenali Tulang Besi, baca di sini: -

1. Mengapa Tulang Besi Menjadi Pengemis untuk Tabung Guaman?
2. Abdul Rahman Talib disingkir dari Perisik Rakyat
3. Topeng Perak singkirkan Tulang Besi daripada Perisik Rakyat


MM: Blogger Abdul Rahman Abdul Talib @ Tulang Besi @ Malaysia Waves mempertikaikan kes liwat Anwar Ibrahim sepatutnya dibicarakan di mahkamah Syariah di bawah undang-undang Syariah dan Saiful sepatutnya didakwa atas tuduhan Qazaf (iaitu menuduh seorang wanita Muslimah yang baik pekertinya melakukan zina).

Jika 4 saksi yang melihat sendiri perbuatan Anwar meliwat Saiful dalam bilik berkunci tidak dapat dikemukakan oleh mangsa liwat Saiful Bahari, maka Saiful hendaklah didakwa telah melakukan Qazaf di bawah Kanun Jenayah Syariah.

Bagi kes-kes jenayah liwat dan rogol yang tidak melibatkan Anwar Ibrahim pula, Abdul Rahman Abdul Talib @ Tulang Besi @ Malaysia Waves bersetuju 'circumtantial evidence' dan bukti saintifik DNA perlu digunakan walaupun mangsa liwat atau rogol berkenaan tidak dapat mengemukakan 4 saksi yang melihat kejadian liwat atau rogol itu.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

About Me

My photo
Seorang Melayu Muslim yang dapat membezakan antara kehidupan seribu tahun lampau dengan kehidupan hari ini dan kini tinggal di daerah dan negeri di mana keturunan bukan Melayu menguasai politik, ekonomi, hartanah dan pendidikan.

Blog Archive

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP