Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Saturday, November 5, 2011

Papa, saya malu dengan Saiful......


Muhammad Ihsan bin Anwar yang telah berkahwin dengan Syaheeda dan isterinya pula bekerja di New York mengesahkan Anwar meliwat Saiful Bukhari..!!!

Ihsan memberitahu bahawa dia enggan pulang ke Malaysia memandangkan dia segan dan tak mampu nak berdepan dengan Saiful Bukhari.

Menurutnya, Saiful Bukhari adalah rakan baiknya. Namun, secara tidak sedar, dia berkata…

“Uncle..saya tak boleh balik ke Malaysia…macamana saya nak jumpa Saiful..?

“Saiful tu kawan baik saya…sah dan sahih uncle…ayah saya bantai belakang Saiful”, kata Ihsan sebagaimana yang didakwa sahabat Datuk Ishak Ismail itu.


26 Dec 2009

Walimah Ihsan & Syaheeda

By Anwar Ibrahim

Alhamdulillah segala urusan majlis akad nikah anak lelaki saya, Muhammad Ihsan dan isterinya, Syaheeda berjalan sempurna. Terima kasih kepada keluarga besan saya serta di pihak kami sendiri yang bertungkus lumus memastikan majlis sederhana itu berjalan lancar di sabelah pihak perempuan. Untuk kami, sekadar kenduri kecil untuk keluarga.

InshaAllah esok kami akan iringi pengantin ke Janda Baik, untuk upacara kenduri sambutan keluarga ayahanda pengantin perempuan.

Maaf dipohon kepada mereka yang tidak dijemput. Sememangnya majlis dirancang hanya melibatkan ahli keluarga kedua-dua belah pihak sahaja.

ANWAR IBRAHIM
http://anwaribrahimblog.com/2009/12/26/walimah-ihsan-syaheeda/



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP