Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Monday, April 11, 2011

Mengapa Anwar begitu marah bila ditanya wartawan berkenaan jam OMEGAnya? Sabar Datuk Seri....






Nampaknya Anwar Ibrahim dan Wan Azizah akan terus menjadi phobia bila ditanya di manakah jam tangan OMEGA emas kepunyaan Anwar pemberian Kerajaan Arab Saudi semasa DSAI menjadi Timbalan Perdana Menteri dulu.

Sebagaimana yang kita dimaklumkan sebelum ini, jam OMEGA emas itu telah diserahkan kepada pihak polis oleh kawan rapat dan financier Anwar iaitu Datuk Eskay selepas pesta seks Anwar Ibrahim dengan jalang China Doll (Sila lihat videonya di sebelah kanan atas)

Daripada video itu walaupun wartawan wanita akhbar berkenaan membuat kesilapan dalam pertanyaannya mengapa jam OMEGA itu tidak diserahkan kepada polis, itulah peluang Anwar Ibrahim untuk 'attack' balik wartawan itu dan seterusnaya melarikan dari isu yang dibangkitkan oleh wartawan berkenaan. Anwar seterusnya mengubah kepada isu lain yang tidak bersangkut paut dengan jam tangan OMEGAnya.

Apa pun haruslah diberi kepujian kepada wartawan wanita itu kerana keberaniannya bertanya soalan sensitif jam OMEGA itu kepada Anwar bagi mempastikan kedudukan perkara sebenar.

Sila rujuk juga : Wan Azizah mengelabah apabila ditanya mengenai jam tangan 'OMEGA' Anwar

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

About Me

My photo
Seorang Melayu Muslim yang dapat membezakan antara kehidupan seribu tahun lampau dengan kehidupan hari ini dan kini tinggal di daerah dan negeri di mana keturunan bukan Melayu menguasai politik, ekonomi, hartanah dan pendidikan.

Blog Archive

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP