Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Friday, December 30, 2011

Anwar Ibrahim akan bersumpah mubahalah pada 801 tidak meliwat dan berzina!!!



Betul ke ni Anwar nak bersumpah mubahalah????

7 comments:

  1. kah kah kah

    lebih baik anu war al juburi bersumpah bahawa kote dia tidak bengkok !!!

    Apa pasal satu malaysia nak pening kepala? Kita hanya cukup 4 atau 5 orang pemuda yang gagah perkasa, kasi bogelkan si al juburi itu dan sediakan 10 atau 15 orang pemberita dari harakah dan suara kekeldaian untuk mengambil gambar punai anu war al juburi dan buktikan bahawa kote anu war al juburi bukan macam paruh burung belatok yang menutuh puki cina sepet tu !!!

    Ada berani????

    ReplyDelete
  2. bukan baru kenal anwar dengan antiknya. sebenarnya dia mahukan ramai orang datang ke perhimpunannya untuk dengar sumpah kununnya, tapi bila ramai datang, dia takkan bersumpah dalam erti kata sebenarnya. sebaliknya dia akan tunjukkan kepada dunia bahawa semua yang datang itu merupakan pengikut dan penyokongnya. biasalah gitu kan. bukan baru sehari dua atau sekali dua dia buat taktik camni. tapi ceramahnya di bukit katil perlu diberi perhatian, sebab dia memang suka sangat dengan katil. hehehe.

    ReplyDelete
  3. woi mat kunyit,sepatutnya hang kena sumpah lebih awal dari saiful sebab hang orang yang KENA TUDUH.sebaliknya yang KENA TUTUH bersumpah terlebih dahulu dan bersumpah depan kaabah pulak tu.

    ReplyDelete
  4. sumpah aku buat...hehe

    ReplyDelete
  5. Aku ada terbaca, tempoh motarliti orang lelaki Malaysia dalam 71 tahun. jadi jika Anwar kena 6-8 tahun, dengan umuq dia sekarang nie maka Apa makna nya bila naik ke kayangan di Sungai buluh? fikir-fikirkan....Setiap yang hidup akan mati jua..

    ReplyDelete
  6. That was an interesting post, thanks for writing it. An online Webcam Test profile is available. We have provided you with a variety of reading materials. We appreciate the author's article again. Free Webcam Test

    ReplyDelete

Popular Posts

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP