Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Tuesday, February 8, 2011

Anwar Ibrahim gila sex - Di siang hari bulan Ramadan pun terus berzina dan meliwat

Ummi Hafilda (adik Azmin Ali) menulis dalam blognya:-

"Aku masih teringat, masa bagi keterangan di Bukit Aman, ramailah yang dipanggil oleh polis termasuklah Kak Long ku, Kak Lang ku, saksi-saksi yg lain macam Azizan, Laila isteri orang, Samsidar Taharin, Raju driver Nalla, dan semua mangsa seks dia dan mangsa liwat dia.

Yang paling aku tak boleh terima salah satu keterangan dari seorang mangsa seks dia. Perempuan tu berkata, dia main dengan Anwar dalam bulan puasa pukul 5.30 petang. Dah lah berzina di bulan Ramadan dan belum waktu berbuka, sehingga waktu magrib, so Anwar terus berkata, "oh sorry, I have to rush for my Tarawikh".



Astarafilulahhilazim apa punya setan, apa punya dajjal, apa punya pelesit. Dah lah bulan mulia dinodai, dengan tak mandi hadas, kononya nak tunjuk yg dia tak tinggal tarawikh, sanggup dia mempersendakan Allah mcm kawan-kawan dia saje. Takut kita dengar.

Sebab itulah Allah humban dia ke lembah hina dipenjara supaya dia bertaubat, namun sedikit pun tidak memberi pengajaran kepadanya. Apalah nak jadi, dia tak kesian ke kepada arwah bondanya Mak Yan, tersiksa di dalam kubur dengan perbuatan anak yg durjana.

Raju, driver nalla juga mengesahkan dia yg membelikan kondom, dia yg mengemas bilik, menyalin cadar, membuang tisu dan segala keperluan disediakan untuk Anwar sebelum projek dan selepas projek kepada pihak polis, pening aku mendengarnya. Raju juga mengesahkan ...ITU BOSS (ANWAR) BANYAK SAYANG ITU PEREMPUAN, MAKNANYA SAMSIDAR.

Saya masih ingat kata-kata Azizan kepada ASP Roduan, Anwar satu satunya manusia yg dia pernah jumpa yg tidak takut langsung kepada Allah swt. Lepas sembahyang maghrib, bagi salam kiri kanan, dia terus suruh Azizan tonggeng untuk dia melliwat.

Bila Azizan tanya apa ni boss, baru lepas solat, dia kata tak pe, tuhan tu maha pengampun maha penyayang. Nanti ambik wuduk gugurlah semua dosa.


Senang-senang je dia buat fatwa sendiri. Dosa gugur tu kalau dosa kecil, bukan dosa menjubur. Kan nabi tak nagku umat, tak de kerak neraka nak terima, hai mazhab apalah dia ni agaknya. Tak pernah aku jumpa seumur hidup manusia keji dan jahat mcm ni. Macam mana lah detik kejadian dia dulu, pelik dgn bini orang dia tibai, jantan, mat jambu dia ghairah.

Duit Bank Negara dia kebas berbillion ringgit sampai timbalan gabenor Dato Murad tak pasal pasal masuk penjara kerana ikut arahan dia, tak ke aniaya orang?? Dengan Yahudi dia bersekongkol untuk jatuhkan negara islam yg aman damai.

Dengan Tun M dia khianat dan fitnah, dengan negara dia huru harakan, dengan orang Islam dia pecah belahkan. Itu tak termasuk pulak kejadian-kejadian ngeri yg terjadi yg melibatkan nyawa melayang. Saya tak tuduh tapi pelik kenapa kereta Azizan dilanggar lari sampai bini dan anak yg sarat dlm kandungan terkeluar dan mati ditempat kejadian????

Kenapa isteri Dato Aziz Samsudin juga meninggal kemalangan, kereta Merz saya dibakar, peluru beberapa kali dihantar ke pejabat saya. Kepala kucing dihantar didepan rumah, bom jangka diletak di tempat saya berceramah tahun 1999, kenapa kenapa?????

Ya Allah berilah kami jawapan. Datanglah pertolongan di luar batasan kami yg ajaib untuk menentang pengkhianat-pengkhianat negara ini. Kami tiada daya Ya allah, kami tiada kekuatan, kecuali dengan izin mu Ya Allah bagi meneruskan perjuangan ini semoga hamba mu yg munafik ini diharamkan sama sekali dari menjadi pemimpin kami Ya Allah. Makbulkan doa kami lah dengan segera, amin ya rob bal alamin"

MM: Anwar Ibrahim atau Azmin Ali sekali-kali tidak akan berani menyaman malu Ummi Hafilda atas 'pembohongan' ini.
.

2 comments:

  1. astaghfirullah... bertaubatlah kpd Allah.. wahai anwarinas.. sebelum anda terlambat,. seandainya artikel di atas fitnah, berdosalah penyebar fitnah.. cukup22 lah kita rakyat m'sia yg telah dan sedang ditipu daya oleh DAJJAL, IBLIS LAKNATULLAH. Marilah sama2 kita kembali kpd ALLAH dan KITABULLAH..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ((((((((((((DANA GHAIB)))))))))))))))))
      Pesugihan Instant 5 MILYAR
      Mulai bulan ini (January 2016) Kami dari padepokan mengadakan program pesugihan Instant tanpa tumbal,
      serta tanpa resiko. Program ini kami khususkan bagi para pasien yang membutuhan modal usaha yang cukup besar,
      Hutang yang menumpuk (diatas 1 Milyar), Adapun ketentuan mengikuti program ini adalah sebagai berikut :
      Mempunyai Hutang diatas 1 Milyar
      Ingin membuka usaha dengan Modal diatas 1 Milyar
      dll
      Syarat :
      Usia Minimal 21 Keatas
      Berani Ritual (apabila tidak berani, maka bisa diwakilkan kami dan tim)
      Belum pernah melakukan perjanjian pesugihan ditempat lain
      Suci lahir dan batin (wanita tidak boleh mengikuti program ini pada saat datang bulan)
      Harus memiliki Kamar Kosong di rumah anda


      Proses :
      Proses ritual selama 2 hari 2 malam di dalam gua
      Harus siap mental lahir dan batin
      Sanggup Puasa 2 hari 2 malam ( ngebleng)
      Pada malam hari tidak boleh tidur
      Biaya ritual Sebesar 10 Juta dengan rincian sebagai berikut :
      Pengganti tumbal Kambing kendit : 5jt
      Ayam cemani : 2jt
      Minyak Songolangit : 2jt
      bunga, candu, kemenyan, nasi tumpeng, kain kafan dll Sebesar : 1jt
      Prosedur Daftar Ritual ini :
      Kirim Data sesuai KTP
      Format : Nama, Alamat, Umur, Nama ibu Kandung, Weton (Hari Lahir), PESUGIHAN 5 MILYAR
      Kirim ke nomor ini AKI DARMO
      DI NO < 082-310-142-255 >

      SMS Anda akan Kami balas secepatnya
      Maaf Program ini TERBATAS hanya untuk beberapa Orang saja..?ANDA PENGEN CEPAT KAYA MELALUI JALAN PESUGIHAN TUYUL DAN ANDA JUGA BISA MENANG MELALUI ANGKA-ANGKA TOGEL 2D 3D 4D 5D 6D.7D ATAU 12 ANGKA INSAH ALLAH DI JAMIN TEMBUS
      >>>>>KISAH NYATA DARI SAYA-- http://sporttoto4d.blogspot.co.id


      Delete

Popular Posts

About Me

My photo
Seorang Melayu Muslim yang dapat membezakan antara kehidupan seribu tahun lampau dengan kehidupan hari ini dan kini tinggal di daerah dan negeri di mana keturunan bukan Melayu menguasai politik, ekonomi, hartanah dan pendidikan.

Blog Archive

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP