Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Tuesday, February 8, 2011

Anwar Ibrahim gila sex - Di siang hari bulan Ramadan pun terus berzina dan meliwat

Ummi Hafilda (adik Azmin Ali) menulis dalam blognya:-

"Aku masih teringat, masa bagi keterangan di Bukit Aman, ramailah yang dipanggil oleh polis termasuklah Kak Long ku, Kak Lang ku, saksi-saksi yg lain macam Azizan, Laila isteri orang, Samsidar Taharin, Raju driver Nalla, dan semua mangsa seks dia dan mangsa liwat dia.

Yang paling aku tak boleh terima salah satu keterangan dari seorang mangsa seks dia. Perempuan tu berkata, dia main dengan Anwar dalam bulan puasa pukul 5.30 petang. Dah lah berzina di bulan Ramadan dan belum waktu berbuka, sehingga waktu magrib, so Anwar terus berkata, "oh sorry, I have to rush for my Tarawikh".



Astarafilulahhilazim apa punya setan, apa punya dajjal, apa punya pelesit. Dah lah bulan mulia dinodai, dengan tak mandi hadas, kononya nak tunjuk yg dia tak tinggal tarawikh, sanggup dia mempersendakan Allah mcm kawan-kawan dia saje. Takut kita dengar.

Sebab itulah Allah humban dia ke lembah hina dipenjara supaya dia bertaubat, namun sedikit pun tidak memberi pengajaran kepadanya. Apalah nak jadi, dia tak kesian ke kepada arwah bondanya Mak Yan, tersiksa di dalam kubur dengan perbuatan anak yg durjana.

Raju, driver nalla juga mengesahkan dia yg membelikan kondom, dia yg mengemas bilik, menyalin cadar, membuang tisu dan segala keperluan disediakan untuk Anwar sebelum projek dan selepas projek kepada pihak polis, pening aku mendengarnya. Raju juga mengesahkan ...ITU BOSS (ANWAR) BANYAK SAYANG ITU PEREMPUAN, MAKNANYA SAMSIDAR.

Saya masih ingat kata-kata Azizan kepada ASP Roduan, Anwar satu satunya manusia yg dia pernah jumpa yg tidak takut langsung kepada Allah swt. Lepas sembahyang maghrib, bagi salam kiri kanan, dia terus suruh Azizan tonggeng untuk dia melliwat.

Bila Azizan tanya apa ni boss, baru lepas solat, dia kata tak pe, tuhan tu maha pengampun maha penyayang. Nanti ambik wuduk gugurlah semua dosa.


Senang-senang je dia buat fatwa sendiri. Dosa gugur tu kalau dosa kecil, bukan dosa menjubur. Kan nabi tak nagku umat, tak de kerak neraka nak terima, hai mazhab apalah dia ni agaknya. Tak pernah aku jumpa seumur hidup manusia keji dan jahat mcm ni. Macam mana lah detik kejadian dia dulu, pelik dgn bini orang dia tibai, jantan, mat jambu dia ghairah.

Duit Bank Negara dia kebas berbillion ringgit sampai timbalan gabenor Dato Murad tak pasal pasal masuk penjara kerana ikut arahan dia, tak ke aniaya orang?? Dengan Yahudi dia bersekongkol untuk jatuhkan negara islam yg aman damai.

Dengan Tun M dia khianat dan fitnah, dengan negara dia huru harakan, dengan orang Islam dia pecah belahkan. Itu tak termasuk pulak kejadian-kejadian ngeri yg terjadi yg melibatkan nyawa melayang. Saya tak tuduh tapi pelik kenapa kereta Azizan dilanggar lari sampai bini dan anak yg sarat dlm kandungan terkeluar dan mati ditempat kejadian????

Kenapa isteri Dato Aziz Samsudin juga meninggal kemalangan, kereta Merz saya dibakar, peluru beberapa kali dihantar ke pejabat saya. Kepala kucing dihantar didepan rumah, bom jangka diletak di tempat saya berceramah tahun 1999, kenapa kenapa?????

Ya Allah berilah kami jawapan. Datanglah pertolongan di luar batasan kami yg ajaib untuk menentang pengkhianat-pengkhianat negara ini. Kami tiada daya Ya allah, kami tiada kekuatan, kecuali dengan izin mu Ya Allah bagi meneruskan perjuangan ini semoga hamba mu yg munafik ini diharamkan sama sekali dari menjadi pemimpin kami Ya Allah. Makbulkan doa kami lah dengan segera, amin ya rob bal alamin"

MM: Anwar Ibrahim atau Azmin Ali sekali-kali tidak akan berani menyaman malu Ummi Hafilda atas 'pembohongan' ini.
.

2 comments:

  1. astaghfirullah... bertaubatlah kpd Allah.. wahai anwarinas.. sebelum anda terlambat,. seandainya artikel di atas fitnah, berdosalah penyebar fitnah.. cukup22 lah kita rakyat m'sia yg telah dan sedang ditipu daya oleh DAJJAL, IBLIS LAKNATULLAH. Marilah sama2 kita kembali kpd ALLAH dan KITABULLAH..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete

Popular Posts

Recent Posts

About Me

My Photo
Seorang Melayu Muslim yang dapat membezakan antara kehidupan seribu tahun lampau dengan kehidupan hari ini dan kini tinggal di daerah dan negeri di mana keturunan bukan Melayu menguasai politik, ekonomi, hartanah dan pendidikan.

Blog Archive

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP