Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Monday, February 21, 2011

Anwar Ibrahim mengaku dia terlibat dengan perbuatan liwat di ceramah umum

Kalau korang dengar... dahsyat bai Anwar punya temberang semalam.. Dari cerita dalam negara, sampailah cerita luar negara semua dia kencing bersemburrrr.. Gua punyalah tepuk tangan pasal seronok. Bukan gua seronok dengar cerita tipu Anwar tu bai.., tapi gua seronok tengok pecacai-pecacai Pakatan kena kencing sampai kuyup... Hahahaha...

"Kalau saya tawan Putrajaya..., pukul 12 tengah hari harga minyak petrol akan turunnnnnn"... Masa ni lah gua tepuk tangan paling kuat pasal gua suka tengok pengikut Pakatan semua terlompat-lompat. Bukan main seronok dorang terjerit-jerit bertake beer dan ber reformasi.

Dan tak sah kalau Anwar tak cerita pasal kes liwat dia yang popular tu kann... Semalam Anwar kata, sepatutnya kes dia dah selesai dan mahkamah patut buang saja kes liwat tu.. Dia kata macam tu pasal katanya doktor pakar hanya sahkan dia buat cubaan nak meliwat sajaa.., bukannya liwat lagi punnnn.... Hahahaha...

Tapi kalau ada cubaan nak meliwat sekalipun... kira betullah Anwar ni kaki sondol bontot jantan kann..??
So, macam mana lah puak-puak bangang Pakatan tak boleh nak sedar lagi benda ni..? Memang lemau betullah otak dorang semua...

Catatan oleh : Che Wan

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Recent Posts

About Me

My photo
Seorang Melayu Muslim yang dapat membezakan antara kehidupan seribu tahun lampau dengan kehidupan hari ini dan kini tinggal di daerah dan negeri di mana keturunan bukan Melayu menguasai politik, ekonomi, hartanah dan pendidikan.

Blog Archive

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP