Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Sunday, February 13, 2011

Kes Liwat Kedua Anwar pada 14 Feb. mungkin ditangguh. Baru balik dari Washington. Nak cari MC..! Nak cari MC...!



Anwar : ‘Saya Ada Pilihan Lari Ke Washington Atau Balik Ke Malaysia’

Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata beliau mempunyai dua pilihan sama ada lari dan terus menetap di Washington atau balik semula ke Malaysia untuk menghadapi kes liwat yang bermula pada 14 Februari.

“Satu kaki saya di parlimen dan satu kaki lagi di penjara. Saya harus balik ke Malaysia esok dan perlu muncul di mahkamah pada 14 Februari.

“Muncul di mahkamah hanya sebagai satu syarat, sebab semua keputusan telah dirancang. Sekali anda didakwa, anda pasti akan dipenjarakan

“Saya boleh pilih untuk tinggal di sini (Washington) dan tidak kembali (ke Malaysia) tetapi pilihan telah dibuat” kata Anwar ketika berucap di forum “The Future of Democracy in the Islamic World”, anjuran sebuah badan pemikir AS yang berpengkalan di Washington DC, New America Foundation pada 10 Februari 2011.

anwaraidc.com

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

About Me

My photo
Seorang Melayu Muslim yang dapat membezakan antara kehidupan seribu tahun lampau dengan kehidupan hari ini dan kini tinggal di daerah dan negeri di mana keturunan bukan Melayu menguasai politik, ekonomi, hartanah dan pendidikan.

Blog Archive

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP