Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Wednesday, October 12, 2011

Bangkok 12.01.2011 @ 6 pm - 7 pm : Apa Anwar Ibrahim buat???

Semua kita tahu Anwar bertolak ke Bangkok pada 12.01.2011 dengan flight MAS dan tiba di Bangkok jam 4.30 petang waktu Thailand.

Kita juga tahu pada pagi 13.01.2011 jam 08.30 sebelum Anwar pulang ke Malaysia waktu tengah hari, pada sebelah paginya Anwar terlibat dengan aktiviti kesukaannya dan aktiviti ini telah dirakamkan.

Trailer kepada rakaman video ini telah disiarkan sejak 2 hari lalu oleh bloggers Papa Gomo dan Parpukari diikuti oleh bloggers lain.

Kita pun sedar sehingga hari ini Anwar sendiri ataupun isterinya Wan Azizah, maupun anaknya Nurul Izzah tidak memberi sebarang respons terhadap trailer video aktiviti Anwar di Bangkok itu.

Sehingga hari ini Anwar terus kelu dan bisu, tetapi disuruhnya Naib Presiden PKR, N. Surendran bercakap bagi pihaknya. Seperti biasa, segala aktiviti liwat dan memaut pelacur disalahkan kepada pihak lain, bukan kerana nafsu iblisnya sendiri.

Walau bagaimanapun tidak ramai yang mengetahui apa yang telah Anwar lakukan pada tarikh ketibaannya di Bangkok antara jam antara 6.00 hingga 7.00 malam (waktu Thailand).

Inilah kata-kata Datuk Eskay yang ada bersama-sama Anwar Ibrahim semasa di Bangkok pada tarikh dan masa berkenaan:-

"U ingat tarikh ini - 12 Januari 2011, di antara jam 6 hingga 7 (waktu Thailand), di mana DSAI berada ketika di Bangkok?” Saya menyaksikan sesuatu yang sangat-sangat dahsyat yang tidak selayaknya dilakukan oleh seorang yang mengaku dirinya Islam”. Saya pun bukannya alim sangat tetapi apa yang DSAI lakukan dalam masa sejam tersebut benar-benar membuat saya terfikir bagaimana pemimpin yang cukup menjengkelkan ini akan menjadi ketua negara? Saya tak bermaksud untuk menjelaskan kejadian yang ‘di luar jangkauan’ ini. Tetapi sejahat-jahat kita sebagai manusia mungkin ada dosa besar yang Allah SWT akan ampunkan jika kita bertaubat."

Adakah Anwar bergusti dengan Siamese Doll??? tidak mungkin.... atau adakah Anwar bergusti dengan pondan Siam??? atau perkara lain yang tidak terfikir oleh kita selama ini???

Hanya Datuk Eskay dan Anwar Ibrahim sahaja yang tahu jawapannya, selain dari Allah swt Yang Amat Mengetahui.

Baca seterusnya..... di sini

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

About Me

My photo
Seorang Melayu Muslim yang dapat membezakan antara kehidupan seribu tahun lampau dengan kehidupan hari ini dan kini tinggal di daerah dan negeri di mana keturunan bukan Melayu menguasai politik, ekonomi, hartanah dan pendidikan.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP