Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Wednesday, January 4, 2012

Siri LIWAT 2.0 - Anjing mula menyalak !!!





Selepas pulang bercuti Tahun Baru di Phuket, Thailand, Anwar a.k.a. "Imam Mahdi" memulakan siri ceramah Road Shownya sementara menanti keputusan perbicaraan Mahkamah Tinggi pada 9 Januari atas dakwaan meliwat bekas 'Coffee Boy'nya, Saiful Bukhari.

Sebagai maklumat Anwar pernah dipenjara 6 tahun setelah didapati bersalah oleh ketiga-tiga mahkamah di Malaysia ini kerana menyalahkuasa menggunakan polis dalam memaksa dan membuat Akuan Bersumpah palsu bagi mengelakkan dirinya didedahkan kegiatan liwatnya dengan bekas drebar Wan Azizah iaitu Azizan Abu Bakar.

Bila Anwar nak bersumpah mubahalah menafikan dia meliwat Saiful atau pun melanggan China Doll???

Ikuti pembohongan pertama Anwar dalam video ini yang dirakamkan di Serom 3, Ledang Johor pada 03/01/2012.



3 comments:

  1. hehe...al-juburi dok minyak...0rg xcaye dah chek ooo.yg dok dengar tu plak unta2 pdg pasir..

    ReplyDelete
  2. Betul-betul jual macam jual ubat di Chow Kit dan Jalan Masjid India. Caci cerca orang, tetapi video sex sendiri macammana?. Awak terlibat kes meliwat mengapa bila Tn Dr Mahathir suruh berhenti awak lawan. Pandai pulak cerca Rahim Tambi Chik. Jika kita bersalah bersihkan diri kita dulu sebelum bersihkah diri orang lain. Setakat nak "chong" di khalayak siapa pun boleh. Tunggulah sembilan hb 1 nanti, baru kita tahu... Antara berlakun dengan realiti di alam nyata jauh berbeza. Yang menyampuk kononnya menyokong Anwar masa dia temberang tu pernah kesana kemari dengan Anwarke. Beberapa kawan baik/rapat, yang pernah sanggup masuk jail untuk Anwar, malah Datuk Ibrahim Ali yang pernah bersama Anwar pada tahun 70'an dulupun dah tinggalka Anwar akibat dari pembohongan, fitnah dan masalah moralnya. Awaktu baru setahun jagung kenal Anwar, kena temberang Anwar, terus sokong bagai nak rak.

    ReplyDelete
  3. hehehe lawak......macam kumpulan BAWEL......kelakar

    ReplyDelete

Popular Posts

About Me

My photo
Seorang Melayu Muslim yang dapat membezakan antara kehidupan seribu tahun lampau dengan kehidupan hari ini dan kini tinggal di daerah dan negeri di mana keturunan bukan Melayu menguasai politik, ekonomi, hartanah dan pendidikan.

Blog Archive

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP