Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Tuesday, May 10, 2011

BABI Sial Si Anwar Ibrahim Ada Hati Nak Maki PM!

Brother Anwar Bin Ibrahim @ B.A.B.I.
Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) ni jenis manusia jauh menyalak kuat, dekat mencawat ekor. Jenis anjing kurap belaan Yahudi dan juga komunis DAPig ni memanglah suka menyalak macam anjing gila, tapi sikit pun takde keberanian nak kata Datuk Shazryl tu penipu dalam kes sumpah laknat kes video lucah lakonan dirinya yang suka tipu orang bodoh kononnya dia sakit belakang.

Sendiri mau kongkek pelacur 2000 ringgit sendiri mau tau la. Kegilaan kau terhadap seks tu memalukan seluruh keturunan kau. Jangan-jangan lepas ni anak lelaki kau pun jadi gay, ikut perangai beruk kau tu! Kote tua kau tu mesti bau busuk macam ikan hanyir, tu pasal pelacur muda tu pun muka geli-geleman nak ditutuh orang tua tak sedar diri macam kau tu!

Diri sendiri tu bergelumang dengan taik, menutuh puki dan lubang bontot orang, tak kira jantan betina sampai menyebabkan mangsa terkena sembelit, lebih teruk dari perangai babi, ada hati nak mengata orang lain anak babi?

Babi jantan yang suka kongkek pelacur tak sampai 20 minit ni tak payahlah nak tunjuk hero dengan memaki Perdana Menteri. Kau tu dah tak kuat, dalam 3 minit pun dah pancut 2 kali. Konek kau tu pun walaupun panjang tapi dah kecut! Patutnya Jijah ni kerat je konek kau tu bila dia naik angin sebab kau malukan dia!

Biar konek kau tu disimpan di muzium seks macam yang ada di luar negara tu yang dilawat oleh pemimpin PAS gila seks sama macam kau jugak tu. Sebagai bukti ada orang tiga suku nak jadi PM tu sebenarnya lebih gila asyik tutoh jantan betina bila stres!

Aku rasa la kau ni manusia paling bodoh dalam dunia, buku pun tak pernah baca seumur hidup kau. Setakat lulus dalam bidang Pengajian Melayu, tak heranlah kau tu bodoh sampai boleh dipergunakan IMF, alat Yahudi untuk jual negara sendiri pada Yahudi!

Sedar sikit diri kau tu, kau tu dah la dah tua nak mampus, gila seks, suka maki orang terutamanya wartawan bila soalan yang ditanyakan tak kena, kang kalau kau teruskan kegilaan kau dengan seks luar tabii kau tu, kau mampus masa tengah meliwat baru kau tau!

Bukannya Cina Komunis, Keling Paria dan Melayu Barua Komunis tak tau kau tu penipu besar. Dengan Cina komunis kau cakap lain, dengan keling paria kau cakap lain, dengan Melayu Barua Komunis kau cakap lain, paling hebat dengan Yahudi yang menjadi bos pembayar gaji kau pun boleh kau tipu duitnya untuk berjoli cari pelacur dan pondan!

Kau tu suka maki orang lain. Jadi kau janganlah nak naik angin bila orang lain pun maki kau jugak, pukimak anak haram! Orang lain hanya ikut apa yang kau buat je.

Kalau kau boleh buat, orang lain pun boleh buat. Lagipun negara ni negara berdemokrasi. Sesapa pun boleh buat sesuka hati mereka la. Asalkan jangan jadi pengkhianat negara, barua Yahudi dan komunis macam BABI!

Oleh sebab kau ni anjing kurap yang berpenyakit anjing gila, jangan-jangan anak kau sendiri pun kau kongkek. Manalah tau sebab kau ni pun gila seks sangat. Mana kenal jantan betina, jadi kemungkinan besar jugak anak kau pun jadi mangsa sumbang muhrim kau.

Geli betul la dengan Al Juburi ni. Bila la BABI ni nak mampus???? Kecik-kecik tak nak mampus, dah besar menyusahkan orang.

Kalau kau mampus masa tengah meliwat, aku buat kenduri 7 hari 7 malam bagi menyambut mampusnya seekor BABI pengkhianat negara.


Oleh : Anwar 'Berahi' Jubor

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Recent Posts

About Me

My photo
Seorang Melayu Muslim yang dapat membezakan antara kehidupan seribu tahun lampau dengan kehidupan hari ini dan kini tinggal di daerah dan negeri di mana keturunan bukan Melayu menguasai politik, ekonomi, hartanah dan pendidikan.

Blog Archive

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP