Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Tuesday, January 11, 2011

Ikan Sepat Kering dan Ikan Kembung Borek

Ikan Sepat Kering - Panggilan manja Anwar kepada Wan Azizah

Kucing suka makan ikan kembong daripada makan ikan sepat kering

Kesian ikan sepat kering, tapi dia ni pun satu penyakit jugak. Dia tau segalanya, tapi sama-sama plastik, sama-sama hipokrit, semata-mata berangan nak jadi WANITA PERTAMA. Tak kisahlah laki nak tibai sape pun janji aku kaya raya. Keturunan aku kaya-raya. Pergi mana -mana orang sanjung, orang raikan, orang cium tangan. Aku peduli apa? Hati sakit tapi aku glamour begitulah si jijah ni.

Anuar Shaari dgn Ezam kenal sangat sikap plastik si Jijah ni. Seperti dalam penerbangan ketika pergi berjumpa Estrada bekas Presiden Filipina dulu,(kaki betina yg anak haramnya saje 17 orang. Org mcm tu pun Jijah gi jumpa minta pandangan, restu sifu lah kot) bersama Anuar Shaari, bekas setiausaha sulitnya dia berkata dengan begitu bersemangat;
"KAK WAN YAKIN KAK WAN AKAN CIPTA SEJARAH MALAYSIA, KAK WAN AKAN JADI PERDANA MENTERI WANITA PERTAMA DI MSIA, SEBAB TENGOKLAH RANSANGAN RAKYAT BERREFORMASI DI SANA SINI"
......KEH KEH KEH ADA HATI RUPANYA. CAKAP PUN TAK PANDAI, BERANGAN TAK SUDAH LAKI BINI NI.

DAH MEMANG JODOH LAH TU, PEREMPUAN YG JAHAT HANYA UNTUK LELAKI YG JAHAT, KALAU BAIK TAK KAN KAWIN LARI KOT, LAYANnnnnnnnnnn

anti dayus & anti jubo said...

Sape nk taw meh sini aku cite. Buat pertama kalinya, yg Azmin ni pun Mat Jubo jugak, satu spesies ngn si peliwat tegar tu sebab tu die tak kisah bini dia kena tibai jugak dgn Anwar. Manusia paling keji laki bini jadi hamba seks anwar. Janji senang, kaya raya. Anak2 pun keliru tak tahu sape punya. Kalau kt Iran dah kena rejam dah diaorang ni, mujur kat Malaysia. Loyar buruk dgn Tun.

Mana aku taw yg Azmin tu biseksual? arwah Dato' Nasarudin, secretary Anwar yg dulu pernah crita dgn aku, 1st time Azmin kena balun dgn pukimak anak gampang Anwar ni masa kt New York. Masa tu Azmin 24 tahun sama macam Saiful sebab Azmin nangis2 kat Dato' Nasa. Lepas tu lama2 die pun naik syok. Sial punye Azmin dgn bini dia skali kasi Anwar tibai depan belakang. Duit punya pasal. Itu lah sebab Anwar tunduk semua kehendak dia. Takut rahsia pecah. Aku mmg mintak bala kat 4 manusia sial ni sbb tu aku taw cerita.

srikandi7.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

About Me

My photo
Seorang Melayu Muslim yang dapat membezakan antara kehidupan seribu tahun lampau dengan kehidupan hari ini dan kini tinggal di daerah dan negeri di mana keturunan bukan Melayu menguasai politik, ekonomi, hartanah dan pendidikan.

Blog Archive

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP