Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Wednesday, June 30, 2010

Ulamak PAS makan free

Ibarat datang kenduri tak dijemput, itulah jadinya kepada 3 sekawan khawarij PAS yang menuduh UMNO berbohong dan memaksa mereka menyertai parti itu.

Sudahlah berbohong, kemudian perasan dan belagak bagus, Pelbagai tuduhan dibuat, kononnya terpedaya, tetapi bab makan free balun jugak.

Apa punya manusia khawarij PAS, berbohong atas kepentingan politik, merosakkan imej ulama. Kalau sedar diri rasa tertipu apa kejadah pegi makan dan bergambar bersama TPM.

Pisau rasakan melaun 3 ekor ini takut kepada gerembolan militan PAS anutan mereka sendiri, untuk mengelakkan di pulau oleh puak mereka, kemudian membuat tuduhan kononnya diperdaya.

Menurut saksi, Fathul Bari Mat Jahaya, melaun 3 ekor khawarij PAS langsung tidak dijemput, baca petikan di bawah:-

Mempersoalkan tindakan Hosni itu, Fahtul berkata: "Kalau ditipu, kenapa tidak balik terus? Kami tengok selepas program masuk dok makan."

Kalau dah berasa diri terpadaya, logiknya apa perlu tunggu dalam majlis yang mereka sendiri tak suka, lebih baik beredar, ini tidak, kenyangkan perut dulu, melantak sebab penat pusing pusing di The Mall.

Idris Ahmad keterlaluan seronok dengan dakwaan Hosni hingga terlupa beliau diperbodohkan oleh anak buah sendiri.

Oleh : Estrella

BUTTERWORTH, 29 Jun (Bernama) -- Bekas Menteri Besar Perlis Datuk Seri Shahidan Kassim Selasa menafikan dakwaan kononnya beliau telah memperdaya empat orang "ulama" untuk menyertai UMNO tanpa pengetahuan mereka.

Katanya, dakwaan yang dipetik oleh sebuah laman akhbar web Harakahdaily adalah satu pembohongan yang cuba mengelirukan orang ramai dan memburukkan UMNO kerana keempat-empat lelaki yang mendakwa mereka adalah ulama, sebenarnya tidak diundang untuk menghadiri majlis penyerahan borang keanggotaan UMNO kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak baru-baru ini.

"Saya terkejut dengan dakwaan berkenaan kerana mereka datang ke majlis kita tanpa dijemput dan hanya dibawa oleh seorang ustaz yang merupakan orang kuat UMNO", katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Beliau yang juga penganjur majlis penyerahan borang keanggotaan 40 ulama untuk menyertai UMNO itu berkata, apa yang berlaku sebenarnya ialah ustaz berkenaan yang juga kenalan beliau itu telah memaklumkan bahawa anaknya bersama tiga lagi rakan penuntut di sebuah universiti di Jordan ingin turut serta dalam majlis itu kerana hendak berjabat tangan dengan Perdana Menteri.

"Pada mulanya saya menghalang kerana ia adalah majlis khas, bagaimanapun mereka beria-ia untuk menyertai dan berjumpa dengan Najib dan saya terpaksa akur," kata beliau.

Harakahdaily memetik Hosni Mubarak Abdul Hamid bersama rakan-rakannya konon telah dijemput menghadiri majlis itu bagi bertemu dengan Perdana Menteri dan bukannya hendak menyertai UMNO.

Hosni, 27, mendakwa beliau dan tiga lagi rakannya diminta beratur menyambut Najib sebelum gambar mereka diambil bertalu-talu oleh jurugambar dan akhbar-akhbar tempatan, kemudiannya mendakwa kononnya mereka telah menyertai UMNO.

Shahidan berkata, beliau tidak pernah berjumpa dengan empat "ulama" itu dan akan membuat laporan polis terhadap berita yang disifatkan sebagai fitnah itu.

1 comment:

  1. Bro, inilah rupa ulama-ulama PAS, harapkan serban dan jubah je yang meleret.......pembohong, penipu nombor satu..... ulama khawarij...

    ReplyDelete

Popular Posts

About Me

My photo
Seorang Melayu Muslim yang dapat membezakan antara kehidupan seribu tahun lampau dengan kehidupan hari ini dan kini tinggal di daerah dan negeri di mana keturunan bukan Melayu menguasai politik, ekonomi, hartanah dan pendidikan.

Blog Archive

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP