Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Thursday, April 8, 2010

APCO modal Anwar untuk tutup kerakusan liwatnya


Oleh :Pena Minang

Nampaknya isu APCO masih lagi terus dicanang oleh Anwar Ibrahim dalam proses menyelamatkan karier politiknya. Penulis tidak hairan dengan tindakan Anwar ini, kerana inilah skill permainannya sejak dari dahulu lagi.

Gagal menjawab pertuduhan, mencari pertuduhan lain dan menembak kembali musuhnya dengan isu yang baru sehinggakan rakyat terlupa dengan isu utama.

Bagi penulis, hanya orang yang bijak sahaja mampu menilai permainan politik Yahudi Anwar Ibrahim, manakala yang bodoh akan terus tertipu dengan taktik biasa Anwar ini.

Walaupun Anwar kini berhadapan dengan pelbagai pertuduhan, antaranya kes liwat beliau dan Saiful Bukhari, Anwar masih mampu tersenyum kerana sehingga hari ini, perbicaraan tersebut masih terus tertangguh.

Dengan menggunakan kepakaran undang-udang dari barisan Peguam India yang tak tahu hukum ISLAM, beliau dengan bangganya terus ke sana dan kemari mencipta pelbagai kisah-kisah baru bagi melarikan tumpuan masyarakat terhadap kes beliau.

Isu hubungan Anwar dan Paul Wolfowitz, seorang pakar strategi perang Amerika Syarikat berbangsa Yahudi masih terus beliau diamkan walaupun sudah berkali-kali dipaksa memberikan penjelasan hubungannya dengan pempimpin Yahudi tersebut.

Selain itu sehingga kini Anwar tidak menjelaskan apa kaitannya dengan Foundation Of Future, sebuah yayasan yang ditubuhkan dan mendapat dana dari CIA Amerika Syarikat, yang mana di Yayasan tersebut Anwar menjadi Presiden.

Anwar juga gagal untuk memberikan jawapan jenis VISA apakah yang beliau gunakan sehingga boleh tinggal terlalu lama di Amerika Syarikat. Anwar juga gagal menjelaskan apakah kepentingan Paul Wolfowitz kepada dirinya sehinggakan Paul Wolfowitz sanggup terbang ke Jerman dari Amerika Syarikat semata-mata mahu bertanyakan mengenai isu ISLAM.

Kecilikkan Anwar dalam melarikan diri dari menjawab segala pertuduhan yang dikemukakan oleh para wartawan dan barisan ahli parlimen sudah cukup membuktikan siapa Anwar yang sebenar. Jika beliau seorang anak jantan, adalah seharusnya dia menjawab segala persoalan tersebut sebelum mempersoalkan orang lain.

Namun disini menarik mengenai strategi Anwar ialah, beliau tidak menjawab persoalan yang dikemukakan oleh bekas 'Teman Seperjuangannya' tetapi membalas serangan keatas kerajaan yang diperintah oleh BARISAN NASIONAL.

Dengan menggunakan dana yang tidak diketahui dari mana datangnya, Anwar mengupah para-para pemfitnah proffesional untuk melakukan fitnah di laman-laman maya. Para bloggers dilantik dan diberikan upah dengan mencari dan menabur fitnah mengenai pemerintah.

Tak cukup dengan itu rakyat Monggolia turut dipanggil dan dibayar untuk dijadikan modal memfitnah PERDANA MENTERI dan ISTERI. Ditambah lagi sogokkan yang diberikan kepada P.BALA agar membuat pengakuan bersumpah mengenai isu pembunuhan Altantuya. Ini belum dimasukkan dengan isu 16 September.

Dan apabila temberang Anwar dipecahkan oleh bekas peguamnya sendiri, Anwar mula menggelabah mencari isu baru. Maka terjumpalah isu APCO. Keburukan APCO dicanang semahu-mahunya sehinggakan rakyat terlupa dengan kes liwat dan permainan penipu dan putar alamnya.

Inilah manusia yang bernama ANWAR IBRAHIM AL-KHAWARIJ. Menuduh pemerintah bersengkongkol dengan ISRAEL sedangkan dalam masa sama beliau sendiri menjilat bontot-bontot aristokrat Yahudi di Amerika Syarikat.

Semoga ALLAH MEMBERIKAN PETUNJUK KEPADA KITA DALAM MENCARI SIAPA YANG BENAR DAN SIAPA YANG SALAH.

mykmu

VIDEO


KUALA LUMPUR 1 April - Cubaan Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk mengaitkan kerajaan dengan Israel melalui surat perjanjian syarikat perunding antarabangsa, Apco Worldwide (Apco) mendedahkan satu lagi penipuan besar Ketua Pembangkang itu.

Ini kerana, adalah sesuatu yang pelik apabila surat Apco (GDI International) yang didakwa Anwar dihantar oleh syarikat itu kepada Kerajaan Israel bertarikh 23 Disember 1991 menggunakan kepala surat Kerajaan Israel.

Lazimnya, kepala surat sesebuah kerajaan hanya boleh digunakan jika surat itu dihantar oleh kerajaan tersebut kepada pihak lain dan bukannya daripada sebuah syarikat swasta kepada sesebuah kerajaan.

Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim ketika diminta mengulas mengenai 'senario pelik' itu berkata, beliau tidak hairan dengan apa yang berlaku kerana mendakwa Anwar memang seorang kaki putar belit.

"Saya secara peribadi tidak lagi percaya apa yang Anwar cakap. Nama-nama Yahudi yang dia sebut itu semuanya individu yang dia kenal.

"Jadi apa nak pelik dengan penggunaan kepala surat sebuah kerajaan asing kerana Anwar memang seorang yang terkenal dengan kehebatan putar belit," katanya ketika ditemui di lobi Parlimen di sini hari ini.

Penggunaan kepala surat kerajaan Israel itu dikesan selepas Anwar memuat turun surat yang didakwa sebagai perjanjian antara kerajaan Israel dengan GDI International dalam blognya http://anwaribrahimblog.com semalam.

Selain surat perjanjian tersebut, Anwar turut memuat turun dua lagi surat perjanjian setuju terima dan surat perjanjian antara kerajaan Malaysia dengan Apco.

Selasa lalu, ketua pembangkang itu ketika memberi penjelasan berhubung dakwaannya bahawa gagasan 1Malaysia yang diilhamkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak ditiru daripada idea One Israel, menuntut supaya kerajaan membatalkan kontrak perkhidmatan dengan Apco.

Pada masa yang sama, Ahli Parlimen Permatang Pauh itu juga mendesak supaya ditubuhkan suruhanjaya siasatan diraja bagi menyiasat apa yang didakwa kononnya skandal yang mencalar maruah negara.

Mengulas lanjut, Zahrain berkata, isu tentang Israel yang cuba dikaitkan oleh Anwar tidak timbul sebenarnya kerana Apco adalah syarikat antarabangsa yang diakui antara terbaik dalam industri perundingan.

"Apa yang Anwar kata ini tidak boleh pakai, dia sengaja nak pusing isu bagi menunjukkan kepada rakyat kononnya kerajaan kita adalah barua Israel," jelasnya.

Sementara itu, bekas Ahli Parlimen Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohsin Fadzli Samsuri berkata, dalam dunia yang serba canggih sekarang segalanya boleh dilakukan termasuk bagi tujuan penipuan.

Beliau yang juga Ahli Parlimen Bagan Serai tidak menolak kemungkinan penggunaan kepala surat kerajaan Israel itu ada unsur penipuan bagi mencemarkan imej kerajaan.

"Saya pelik juga tetapi penipuan boleh berlaku dalam apa keadaan pun sekarang," ujarnya.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

About Me

My photo
Seorang Melayu Muslim yang dapat membezakan antara kehidupan seribu tahun lampau dengan kehidupan hari ini dan kini tinggal di daerah dan negeri di mana keturunan bukan Melayu menguasai politik, ekonomi, hartanah dan pendidikan.

Blog Archive

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP