Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Saturday, April 24, 2010

Desperado



Kain rentang dakwa debat perdana Najib-Anwar

Dengan tinggal hanya satu hari saja lagi untuk berkempen dalam pilihan raya kecil parlimen Hulu Selangor, beberapa kain rentang dipasang mendakwa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak akan menyertai debat perdana di Kuala Kubu Baru esok.

Kain rentang tersebut yang dipasang di sekitar Kuala Kubu Baru, menjemput orang ramai menghadiri debat perdana antara Najib dengan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim di Stadium Kuala Kubu Baru pada pukul 9 malam esok.

Ia menyatakan isu berkenaan Apco, Israel dan keselamatan negara akan dibincangkan pada debat itu.

Hebahan media mengenai program kempen calon PKR Datuk Zaid Ibrahim pula menunjukkan Anwar, Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Aziz Nik Mat dan Zaid akan hadir pada ceramah di situ.

Bagaimanapun, seorang pegawai pejabat perdana menteri ketika dihubungi menafikan Najib akan menyertai majlis debat itu.

Sebaliknya, Najib yang turun padang hari ini dan esok untuk membantu calon BN P Kamalanathan dalam pilihan raya kecil itu, akan menghadiri Grand Finale 1Malaysia di Taman Bunga Raya, Bukit Beruntung pada masa yang sama.

Program Najib di Hulu Selangor bermula dengan Sarapan 1Malaysia di Padang Kampung Gumut Tambahan, Kalumpang pada jam 9 pagi, diikuti tinjauan mesra di Kampung Baru Cina di Kuala Kubu Baru (10.45 pagi), Kampung Baru Rasa, Kampung Bukit Rasa, Kampung Baru Kalumpang dan Hulu Bernam.- Bernama

MM - Fitnah, penipuan dan pembohongan Anwar akan berterusan sehingga dia mati. Tiada Anwar di dunia ini mungkin aman sikit kehidupan orang-orang Melayu kita.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

About Me

My photo
Seorang Melayu Muslim yang dapat membezakan antara kehidupan seribu tahun lampau dengan kehidupan hari ini dan kini tinggal di daerah dan negeri di mana keturunan bukan Melayu menguasai politik, ekonomi, hartanah dan pendidikan.

Blog Archive

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP