Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Tuesday, March 16, 2010

Fatwa songsang Ulamak Terompah (sebutan DSAI)




KEPALA HOTAK HANG NASHARUDIN TANTAWI!

Mazhab mana kepala militan PAS ni ikut, kalau lompat keluar dari BN CHOP HALAL, kalau keluar dari pakatan jadi Bebas jatuh haram. Tanda halal dan haram dipegang secara rasmi oleh kepala militan PAS nasharudin tantaik. Suka hati mak bapak dia nak tentukan halal haram. Mengaji sampai ke tantawi tetapi kepala otak penuh dengan tantaik.

Apa punya kotor hati mereka ni, agama bagaikan hak milik mereka, sesuka hati jatuhkan hukum ikut selera nafsu politik masing masing. Setakat boleh cakap arab, pakai jubah, pakai jubah, simpan janggut sejemput & mengaji agama serba sedikit bukan menentukan sama ada kamu berhak menghalalkan yang haram, mengharamkan yang halal.

Inilah salah satu sifat binatang yang ada di kalangan pimpinan PAS, bodoh dan jahil, tetapi berasakan tahu segalanya, berasakan hebat segalanya hanya kerana menyembah bendera bulan seolah olah mendapat lesen besar untuk berbicara apa saja demi kepuasan politik banjingan mereka. Contoh lacuran sebeginilah yang jelas menunjukan mereka ini jalang politik sebenar. Jalang tidak akan berasa malu untuk menadah diri habuan selingkohan mahram bersama DAP hatta mengadai apa saja demi mencapai kepuasan kebersamaan.

Nasharudin cukup terkenal dengan perangai bercakap bohong dan membuat fitnah, kepala militan inilah yang secara terang terangan berbohong kepada rakyat semasa di Bagan Pinang, lihat gambar tetak tak luka di blog ini, seorang pemuda ditetak tetapi tidak luka walaupun bajunya terkoyak. Inilah kerja pembohong tukang buat taik Nasharudin kepala militan PAS ini, habis kesemua dikencing penyokong PAS, nasib baiklah penyokong penyokong PAS ni bodoh bodoh belaka, kalau tak memang makan penyapu la Nasharudin ni.

pilihan-anda.blogspot.com

pisau

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

About Me

My photo
Seorang Melayu Muslim yang dapat membezakan antara kehidupan seribu tahun lampau dengan kehidupan hari ini dan kini tinggal di daerah dan negeri di mana keturunan bukan Melayu menguasai politik, ekonomi, hartanah dan pendidikan.

Blog Archive

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP